عقاید شیطان پرستی

بسمه تعالی
عقاید شیطان پرستیآته‌ایستها منکران خدا هستند. خدایان همانقدر قدرت دارند که پیروانشان . هر آته‌ایستی هیچ خدایی با هر قدرتی را قبول ندارد. یک سیتنیست نیز اینگونه است و همه‌ی خدایان، شیاطین (که شیطان معروف در کتب ادیان را هم شامل میشود) را انکار میکند.
خیلی از آته‌ایست ها در افکارشان محافظه‌کاری به خرج میدهند، اما شیطانگرا ها اینگونه نمی‌اندیشند. آنها صریحاً دست به انکار میزنند و به آن افتخار میکنند. تقریباً مثل هیومنیستها.
Church Of Satan توسط انسان در ذهن پایه‌گذاری شده ، در جهانی زمینی برای هدایت. ما ادیان فریبکار و متظاهر و ریاکارانه را نمیخواهیم! تنها چیز خوبی که در ادیان یکتاپرست یافت میشود، "آدم بدها" هستند! این نیروهای تاریکی برای ما به عنوان نمادهای مقابله دربرابر موجوداتی که همیشه در سوگند خوردن به کار میرفتند، به کار میاید!
در The Satanic Bible لیستی شامل 77 نام از شیاطین که در راس آنها 4 فرشته‌ی جهنمی هستند وجود دارد.این اسامی از فرهنگهای مختلف و زبانهای مختلف آمده‌اند.
همه‌ی آنها یک نکته مشترک دارند: آنها به عنوان نیروی پایه‌ای در مقابل" خدای حاکم" در آن فرهنگ، قرار میگرفتند.
ما کسانی هستیم که دانش را به جای جهل پذیرفته‌ایم. ما با آگاهی ،" درخت معرفت" را انتخاب کردیم! راهی که شیطان نشان داد!سیب درخت معرفت را میخوریم!
ما کسانی را که حقیقت را پایمال میکنند محاکمه میکنیم!
ما کسانی را که چیزی را کورکورانه دنبال میکنند، سرزنش میکنیم!
ما مخالف خداگرایی هستیم، ما بیرونی کردن گناه را نادرست و دردناک میشمریم..!
ما به جای امتیازجمع کردن همراه با ریاضت، برای رسیدن به دنیایی خوب بعد از مرگ، به شادی خویش و جسم معتقدیم.
نیچه در فراسوی نیک وبد چنین میگوید:" شیطان بیشترین بینش را راجع به خدا دارد؛ چنین است که از او دور میگردد، در حقیقت
شیطان قدیمی‌ترین دوستدار دانش است."
معمولاً وقتی مردم به Satanicm فکر میکنند، تنها چیزی که به ذهنشان خطور میکند، تصاویر شیاطین، حیوانات عجیب و غریب ، شکنجه و .. است..
نتیجه‌ی هیاهوی رسانه‌ها و تبلیغات منفی مذهبیون چنین تصویری بوده است. اغلب مردم فکر میکنند که Satanicmها" بدی ها را در آغوش میکشند و شر را میپرستند ، توانایی دوست داشتن را ندارند و اینکه سیتنیسم چیزی نیست جز عکس مسیحیت. چیزی که کاملاً از حقیقت دور است.
Satan در لغت به معنی ضدیت و مخالفت است. ما با وضع کنونی مخالفیم! مخالفیم با این بینش جمعی بسته که نادانی را مثل یک سرطان فراگیر به مردم تزریق میکند .
در عوض ما خرد، عین‌گرایی ، ماده‌گرای ، فردگرایی و نفع شخصی معقول را می‌پذیریم و قبول داریم.
تو تنها کسی هستی که کنترل زندگیت را بدست دارد. چیزی به اسم "خدا" زندگیت را بهتر نمیکند.
مسیحیان به کودکانشان میگویند: به "بابا نوئل" ایمان داشته باش ! وگرنه مجازاتت این است که هدیه‌ای از او دریافت نمیکنی! همه‌ی ادیان کم و بیش از چنین قاعده‌ای پیروی میکنند به جز Satanicm ( البته Satanicm بیشتر "ضددین" است تا "دین"!)
ما به چیزی که نمی‌بینیم اعتقاد نداریم و این قاعده شامل "شیطان" هم میشود.
پس نام Satanicm به چه دلیل است؟
در طول تاریخ، مبلغان مذاهب مختلف، مردم را فقط به فرمانبرداری و ایمان توصیه کرده‌اند و قدرت شخصی انسانها و شعورشان را "شر" نامیده‌اند و کتابهایی که انسانها را به تفکر و طغیان فرا میخواند را سوزاندند. Satanicmدقیقاً برعکس عمل میکند. از اینرو "ضد" است.
( ضد یا همان معنی لغوی شیطان)
Satanicm هزاران سال پیش با اشکالی نادرست پاگرفت. در بعضی نوشته‌ها Satanicm به عنوان پرستش شیاطین و خدایان گوناگون توجیه شد. بعدها در جادوگری نمایان شد. جادوگران قدرتشان را با پیمان بستن با شیطان تضمین میکردند. شیطان پرستی در Voodoo و بت‌پرستی هم نمایان بود. تقریباً تمامی اینها نادرست است و هیچ ربطی به شیطان و Satanicm مدرن ندارد!
دو گونه Satanicm وجود دارد:
LaVey Satanicm ( یا سیتنیسم مدرن)
TheisticSatanicm( سیتنیسم خداگرایانه)
TheisticSatanicm میگوید که اگر خدایی وجود دارد، اهریمن است. این سیتنیسمی است که اغلب مردم بی اطلاع به عنوان Satanicm میشناسند . دو فرقه‌ی The First Church of Satan (که در سال 2003 متلاشی شد) و The Templeof Set ( که همچنان وجود دارد ولی گمنام ومهجور است) از این Satanicm پیروی میکردند.
اماSatanicm مدرن کاملاً آته‌یستیک( “Atheistic”بر اساس انکار خدا) است.
در نتیجه سیتنیسم مدرن وجود شیطان را هم انکار میکند.
Satanicm مدرن در سال 1966 توسط آنتون لاوی AntonLaVey پایه‌گذاری شد. او عقیده‌اش را تحت مجموعه‌ای به نام “Church of Satan” معرفی کرد. این "ضدمذهب" پاسخی است بر علیه سرکوب شعور و نیازهای طبیعی بشری توسط ادیان
من از نسلی هستم
که جرات دارد به وجود خدا شک کند..
بر توانایی او شک کند ..
نسلی که جرات دارد او را نقد کند ..
او را انکار کند.. بر او بشورد و نادان بخواندش!
نسلی که اربابی نمیپذیرد .. چه این ارباب معجزه بداند .. چه تو را از جهنمش بترساند!
چه کسی تو را خدا نامید؟..
چه کسی تو را به این درجه منسوب کرد؟..
از کجا آمدی؟ کجا زاده شدی؟.. چه کسی تو را آفرید!!؟
جز این است که انسان تو را آفرید؟.. و هموست که تو را نابود میکند..»
خدایان نابود میشوند..
انسان بیافرینیم.. کاری که خدایان از انجام آن عاجز بودند

منبع: سایت تالار های پارسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد