جک و اس ام اس

اس ام اس باحال پیامک جدید پیامک سرکاری

بر سر راهت، دامی از عشق پهن کردم،

ولی تو با سرعت از کنارش رد شدی و گفتی: میگ میگ!


یارو میره حموم، آب خیلی داغ بوده با نعلبکی دوش میگیره.



تو دادگاه وکیل مدافع میگه: جناب قاضی!

مردی که شما محاکمه اش می‌کنید

پدری مهربان، انسانی شریف و آدمی‌ با وقار است.

متهم میگه: این قرار بود از من دفاع کنه، نه از کسی دیگه.


اس ام اس سرکاری جوک روز جوک دسته اول

با همه ی وجودم، سرم رو، رو شونه های مهربونت میذارم

و یواشکی دماغم رو با لباست پاک می کنم.


دکتر نظام وظیفه در برگه پسری نوشت: معاف به دلیل ضعف جسمانی.

پسره گفت: آخ جون، فوری میرم زن میگیرم.

دکتره نوشت: و همچنین ضعف عقلانی.


تا حالا کسی بهت گفته که چقدر ناز و خوشگلی؟ نه؟ من هم نمی گم!

اس ام اس طنز خنده دار

دیرین دیرین دیرین دیرین دیرین دیرییییین دیییریریرین
.
.
بی ذوق، با احساس بخون، آهنگ پلنگ صورتیه.


سه راه برای پولدار شدن:


بابات برات پول دربیاره.


بابای مردم رو برای پول در بیاری.


بابات در بیاد تا پول در بیاری

!

طنز

اگه کسی دستهات رو گرفت و قلبت لرزید، عجله نکن...

شاید بابا برقی باشه!


میازار موری که دانه کش است که جان دارد

و جانم به قربانت ولی حالا چرا عاقل کند

کاری که باز آید به کنعان غم مخور

کلبه احزان شود روزی ز سر سنگ عقابی به هوا

خواستن توانستن است


دیشب خواب دیدم، اونم چه خوابی.

خواب دیدم مردیم و داریم میریم بهشت.

توی راه تو خسته شدی و من کولت کردم.

سر پل صراط، من خسته شدم و تو منو

کول کردی. دم در بهشت که رسیدیم،

نگهبان گفت: خرت رو ببند دم در و بیا داخل!

جوک و اس ام اس ,اس ام اس وجوک


به یارو میگن: خانومتو با یه مرد غریبه دیدیم

توی ماکسیما که 160-170 تا میرفتن.

یارو میگه: این که چیزی نیست، ماکسیما بیشتر از اینا میره!

--------------------------------------------------------

چشمهای تو مثل دریاست... اجازه میدی جورابامو توش بشورم؟


خیلی وقت بود ندیده بودمش. وقتی بعد از مدتها دیدمش،

خیلی جا خوردم. دست و پامو گم کردم.

هر دفعه قبض موبایلم میاد اینجوری میشم.


جوک جدید لطیفه طنز جک جدید

در شهر خسیس ها، قیمت بلیت های شرکت واحد از 20 تومان به 10 تومان کاهش پیدا می کنه، مردم میریزند توی خیابون و تظاهرات می کنند! ازشون می پرسن: چرا اعتراض می کنید؟ میگن: چون قبلا که پیاده می رفتیم، 20 تومان به نفعمون بود، اما حالا 10 تومان.


به یکی می گن: نصف دنیا را بهت می دیم فضولی نکنی،

میگه: باشه ولی بگید بقیه ی دنیا رو به کی میدید؟


یارو میره امامزاده میگه: شلوغ نکنید،

پارسال حاجتها قاطی شد، من حامله شدم.


جوک جدید جک جدید جوک و لطیفه

به یکی عکس دایناسور نشون میدن، میگن: شما به این چی میگین؟

میگه: ما غلط بکنیم به این چیزی بگیم.


به یارو میگن: دختر تو به کی دادی؟ میگه: غریبه نیست، دامادمه


یکی بید یکی نبید، 3 تا درخت بید که 2 تاش بید بید، یکیش بید نبید،

اونی که بید نبید، وسط اون دوتا که بید بید بید!


جوک جدید جک جدید جوکستان جدید جکستان جدید

مریض: آقای دکتر! همه اش فکر می کنم که گاو شده ام

. دکتر: از کی چنین احساسی داری؟ مریض: از وقتی که گوساله بودم.


اون چیه که اولش منم، دومش تویی،

آخرش هم زبون داره؟


یه یارو کلی درس میخونه قاضی میشه،

یه پرونده میذارن جلوش میگن: حکم چیه؟ میگه: خشت


گل گاو زبون!

اس ام اس جدید

آدمها به طور کلی 3 دسته اند:


1- دسته ی اول
      2- دسته ی دوم
             3- دسته ی سوم


وقتی از همه جا نا امید شدی برو توی کوه فریاد بزن

که آیا هنوز امید هست؟


آن موقع خواهی شنید که هست هست هست...

جوک جدید جدیدترین جوک جوک باحال

یارو تو صف نانوایی ایستاده بود، نانوا بهش میگه:

هر کی پشت سرت اومد بگو نون گیرش نمیاد،

نمونه!یارو هر کی میومده بهش میگفته بیا جلوی من وایستا،

پشت سر من نون گیرت نمیاد.


غضنفر ماشینش پنچر میشه، میره از لوله اگزوز فوت میکنه،

رفیقش میگه: تا صبح هم فوت کنی لاستیکت باد نمیشه،

چون شیشه های ماشینت پایینه !

اس ام اس باحال پیامک جدید پیامک سرکاری

بر سر راهت، دامی از عشق پهن کردم،

ولی تو با سرعت از کنارش رد شدی و گفتی: میگ میگ!


یارو میره حموم، آب خیلی داغ بوده با نعلبکی دوش میگیره.



تو دادگاه وکیل مدافع میگه: جناب قاضی!

مردی که شما محاکمه اش می‌کنید

پدری مهربان، انسانی شریف و آدمی‌ با وقار است.

متهم میگه: این قرار بود از من دفاع کنه، نه از کسی دیگه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد